Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 22:48

jaha nu vare daggs igen då lr?? fan ta er rent ut sagt. fel att ni kan hålla käft å inte prata med varann för varje gång ni verkar prata med varann blir de samma ramsa om igen. å varför ska ja alltid vara inblandad? de ä upp tiller att göra upp de dära.

vi kallar dom x och z. lättast så inga namn nämda så äre bra.

z säger att jag har prata med x om va jag och z pratat om, men de ha ja inte va ja vet, iså fall äre inge "viktigt"

Medan x säger att den inte sagt ett ord om de lr nå alls.

så vem fan ska man tro på?? ja vill ju tro på båda men problemet är ju att de talar emot varann :/ så åter igen för (jag har tappat räkningen) 100 gången så är ja i de läget att ja inte vet vem av er ja ska tro på. vill tro på båda men de ä omöjligt, så ja vette fan :/


Jag vill INTE!!


nu ska ja lära mej att hålla käft om allt å alla å hålla allt för mig själlv!  så för allas "säkerhet" säg inget "hemligt" till mej även om ja kan hålla tyst om de för de kan ja men bäst å inget veta!! jag vill inte veta en massa!!!



Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards