Direktlänk till inlägg 8 december 2012

måndagens träning

Av Emma - 8 december 2012 15:16

Åkte till träningen i måndags, pappa följde med då Rickard jobba. Väl där blev vi bara fyra stycken. Tyvärr hade Malin glömt bort oss så vi fick träna ensamma, hoppade några hinder och Wille hoppade! Kanon kul! Blev lite förflyttningar också.
När de väl var daggs att åka hem fick jag lasta själv och köra hem, gick kanon bra, väl hemma skulle jag måsta lasta ur själv. Var nervös då jag aldrig gjort de förut men gick bra även de, har helt enkelt en toppen häst! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 8 december 2012 15:25

Nu är äntligen snön här i massor och i lätt och kall puder. Igår kväll blev det en tur på lägden med barbacka jorden himla härligt. Även på förmiddagen idag tog jag en tur på lägden i snön och blandade lite trav o skritt, känns att det tar bra på ...

Av Emma - 27 november 2012 18:23


Nu gör jag ett nytt försök via datorn med att få upp videoklippet på Svadil.     ...

Av Emma - 25 november 2012 19:40

Idag är de söndag, var på personalfest igår så man är inte på topp idag tyvärr! Men men plikten kallar ändå, de var bara att masa sig upp till stallet där vid tio. Tog ut svadil o red Wille på engång så de skulle bli gjort. Var riktigt skönt att komm...

Av Emma - 25 november 2012 19:33

Fick inte med filmen i förra inlägget förstår inte hur jag ska göra?! Har laddat upp den men går ju inte välja den sen i inlägget :-S ...

Av Emma - 24 november 2012 09:28

Tog och släppte svadil i Willes hage igår när jag skulle ut och rida tänkte så han fick äta lite av de gräs som finns kvar. Men svadil hade andra tankar, han hade mkt spring i små benen. Inge stel o öm i den kroppen inte. :-) 22år gammal :-D ...

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards