Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 4 maj 2012 15:31

Hej hopp jag är verkligen sämst på att uppdatera! Beror mkt på att jag nästan aldrig startar datorn så de blir bort glömt! Men senaste tiden har jag iaf ridit rätt mkt i skogen o så o klättrat en del, gått jätte bra. Väldigt pigg härom dagen när jag red upp på skogs vägen när de blev sand då trodde han nog vi var på travvägen för tusan vad pigg o galen han vart kunde inte skritta "långsamt" o traven var bara små små spändasteg. Men trots allt gick de bra ändå, vart helt lugn när vi kom ner på vägen igen. I går red jag på planen o rackarns vilken skillnad de var motför för en månad sedan, kunde till och med trava ganska bra på volt :-D känns super bra iaf med allt :-)

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards