Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 24 januari 2011 20:07

Varför ska de vara så svårt att berätta saker o ting för en människa?

Känner ibland att ja ä en gnällig o tjatig o säkert hemsk tjej, kan bli sur för ja inte få en puss när ja vill ha en lr få kramas så mkt jag vill. Även andra saker. Sen gick de upp ett ljus för mej, va fan gnäller ja i på små saker för? är ju hur jävla lyckligt lottad som helst, har en helt jävla underbar o snygg sambo, ett hus, två katter, jobb, härliga vänner, hästar, mamma o pappa som ställer upp o hjälper mej med dom, även underbara älsklingen är väldigt hjälpsam med dom. så varför är man aldrig nöjd bara för man inte får vissa saker precis när man vill?! man ä ju bra sinnersjuk! Hoppas ändå dom förstår man ä tacksam fastän man inte alltid säger saker o ting.


Älskar verkligen min Rickard <3     


Nåväl ska försöka ta o tag tag i träning nu, är ett måste. trivs inte alls med min kropp nu, känner mej stor som en elefant, osmidig o allmänt ful o fet. men så kasnke inte fallet är men Känslan!


Nu ska ja inte tänka så mkt mera utan hoppa i duschen o sen krypa ner i sängen o mysa med kissekatterna o sova..

Hejsvejs

Av Emma - 13 januari 2011 21:06

Ja nu var de nytt år. jag har varit värdelös på att blogga. ska försöka bättra mej. Bor i huset nu aif, trivs som fisken i vattnet, kattungarna växer o blir vildare o vildare och mera olydiga. Hopas verkligen de vänder snart.

Jobbar på förfullt, alla barn har nu kommit tillbaka från lovet så vart riktigt stor skillnad igen på hur fort tiden går när man har mkt att göra. men kanon kul är de iaf.

Ska försöka lägga in lite bilder snart också.

tog och bytte färg på bakgrunden också, tror de vart lite bättre, omväxling för nöjer ;)


  Älskar min underbara Rickard så gräsligt mkt   

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards