Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 29 augusti 2011 17:23

Ojoj nu var de verkligen länge sedan man skrev här, närmare bestämt 24 januari :S :O herregud, det var länge sedan. men verkar inte vara så många läsare längre lr någon som saknar att jag inte skriver ingen har efterlyst mej. och helt ärligt så har ja glömt bort att jag har en blogg. Dessutom finns de annat som tar upp tiden. men nog om de.
 Trivs fortfarnde soim fisken i vattnet i huset och tillsammans med min sambo <3

vi gräver och grejjar ute snart har nog hela gården vänts upp och ner men sen ska de tammetusan inte finnas något vatten kvar heller hoppas vi på. :p

Jobbar fortfarande på matfors skola jobbat på fritids i sommar, men fick EN vecka ledigt! vilket var underbart ;)
verkar alltid finnas något att roa sig med nu när man har hus, men de är väll så det ska vara. :P

sitter nu och försöker få ihop ett brev till vår nya rektor på skolan, men det är jätte svårt, spec jag får typ prectiations (stavning?) ångest eftersom jag haft henne som lärare på lågstadiet visst det var några år sedan men ändå blir de en konstig känsla när man träffar på henne. men men de blir väl bättre. :P


Vet inte rikgit vad ja ska hitta på att skriva nu men de blir kanske lite mera i framtiden iaf. måste försöka ta i komma iväg o hälsa på lite folk också snart. men tiden bara försvinner hela tiden!! skäms verkligen över att man inte umgås mer med folk.


hare bra hejsvejs :D

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards