Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Emma - 8 januari 2009 10:17

ja i natt lr morse kan man väll säga att ja drömde en mardröm. läskig å hur verklig som helst va den.. :S

Grannen har tre fjällkor. en tjur,en ko och en kalv. å jag drömmde att att jag va därborta av nån konstig anledning och att dom hade djuren lösa på gården och helt plötsligt så började kalven att busa och sprang in i tjuren å ville ha igång han. och tjuren vakna till och klev upp och vart tokgalen och började jaga han runt runt å helt plötsligt började dom springa rakt emot mej som va i mitten där dom sprang runt. kom mer galen än snäll rakt emot mig å ja fick panik å de va så verkligt så ja kände hur hjärta dunkade i mej när ja sov å vart helt kall svettig :S ja vände mej om och sprang och klättrade upp i deras Ek. å sen vaknade ja tack och lov :P men hemskt vare de va så satans verkligt också Eken såg precis ut som den gör i verkligheten. :S


Ja lite svårt att förklara kanske men så vare. XD ja brukar aldrig drömma sånt tok men inatt gjorde ja de.



hmm ja nu vare väll inget mera att skriva..


Herå

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards