Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 13 februari 2012 14:09

ja jag har ridit linette nu ett tag men blir inte nå bättre kan inte rida ett enda pass utan att hon bockar och segrar minst engång och oftast helt utan anledning, så gruvar mej inför att rida varje gång och så ska det inte vara! Jag vill kunna rida ut i skogen o njuta o allt sånt men törs helt enkelt inte de längre på denna tant, så har därför tagit det hemska grymt svåra beslutet att vi ska ta bort henne. Så hon slipper lida psykiskt och vem vet hon kanske faktiskt har ont någon stanns också, hon har ändå bott hoss oss i ca8år nu och fortfarande är de samma skaer som är farliga. Så innom kort komer hon få slippa detta liv och hjärn spöken. Ett fruktansvärt svårt beslut, känner mej hemsk och grym som kan fatta detta beslut men är nog de bästa för oss alla. Men häst lös vill jag inte bli sedan utan har tänk försöka få tag på en nordis gärna bruks, som är lugn utan nerver och inte ens vet vad ordet stegra lr bocka betyder ! Ensån man kan sätta upp vem som helst på o skicka ut i skogen. Mår himla dåligt i mellan åt pga av detta skulle helst vilja allt var över redan,

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards