Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 7 april 2009 21:51

man blir ju ja vet inte vad. :)

INTE jag som skrive och säger inte vem heller. :) bara att de ä en kille ;)


känner dig i mitt hjärta. du gör mig varm. än känsla så stark. rent utsagt underbar. kärlek det är för det är underbart. det underbara e du. för det e din värme jag fångar upp.



likt himlen blå jag ej dig vill slå. dina ögon jag ser på och märker att dessa e få. dessa jag ser och nu jag plötsligt ler. dessa ögon e dina men jag hoppas att de kan bli mina. för dig skall jag vinna likt mitt hjärta du skinna

hemma är här men i mitt hjärta där. där har symbol av dej din kärlek skulle jag till ej säga nej. om det fanns gropar i mitt hjärta så skulle genast din kärlek fylla dem utan smärta. Ta av mig för jag ger mig till dig. om du endast värme gav skulle jag därmed bli din slav. för att endast känna dig skulle värma mig.




if you just smile thats no lie. it just make me happy. so lets make me happy and smile the hole day for me. becasue i got a place in heaven for you. just for you and just if you smile.

(engelskan ä ksnke inte helt ren men ändå)



le för mig så ler jag för dig. rör dig mot mig så rör jag mig mot dig. Jag kramar om om du kramar om. Jag ber dig att älska mig så älska mig. jag öppnar mig för dig så säg att du älskar mig.ta mitt hjärta med storm för jag väntar ej mer. Dig jag har väntat på hela mitt liv.

Du är rätt för mig så jag hoppas att jag är rätt för dig. så säg vad är jag för dig. mer än vän? jag vill ha dig och inte i mina drömmar för alltid.


Av Emma - 6 april 2009 18:15

 Jag har bra tråkigt nu så gör detta för kul skull :P





Visste du att jag:

(x) Sagt nej till sex

(x) Cyklat utan händer

(x) Tycker att sommaren borde komma nu

(x) Hatat kärlek

(x) Känt mig som ett as

(x) Älskar att gunga, (iaf när ja va yngre)

(x) Gillat någon så att det gör ont

(x) Är höjdrädd

( ) Är homosexuell

( ) Kysst mig själv i en spegel

(x) Hoppat från ett fönster(brandövning)

(x) Viskat i någons öra

(x) Förlorat någon jag älskade

(x) Dödat någon(en mygga lr så)

(x) Bakat sockerkaka

( ) har skurit mig/skär mig/har testat skära mig

(x) Velat dö

( ) Lyssnat på samma låt en hel natt

(x) Ätit godis istället för att gråta

( ) Skrikit hora/bög till någon

( ) Varit hög (nerdrogad)

(x) Varit ordlös

(x) Är kåt(händer)

(x) Hatar värme(när de ä för varmt)

( ) Har skrivit på någons arm

(x) Har dissat någon som ringt på min mobil

(x) Har ätit middag med någon jag tycker om

(x) Tror på det övernaturliga(ibland när de inte finns annan förklaring)

( ) Ätit jättemycket och sedan spytt

(x) Hatar/Hatat min kropp och mitt utseende

(x) Har spelat gitarr (2 gånger kanske)

(x) Skrattat åt mig själv(händer ofta)

( ) Sjunger i duschen

( ) Skrikit mig hes av panik

( ) Blivit strypt

(x) Har sett någon dö

(x) Har skakat av nervositet

( ) Blivit slagen seriöst

(x) Har skrattat så jag gråtit (va historier å prat med B1) ;)

(x) Sprungit och gråtit samtidigt ( när ja va liten säkert)

(x) Haft solen i ögonen med ett leende

( ) Slängt porslin i väggen

(x) Hatat hela världen

( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.

(/) Tycker att pengar är viktigare än något annat

(x) Gillar inte när folk tjatar på mig

( ) Drömmer ofta mardrömmar

( ) Skulle kunna dö för någon

(x) Har ett smeknamn (lite alla möjliga)

(x) Somnat på golvet

(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde jag skulle få Kyssa

( ) Kastat mig framför ett fordon

( ) Älskat någon som inte vet om det

(x) Skrapat upp knät/knäna

(x) Tycker att krig är idiotiskt

(x) Tuggat på ett grässtrå

(x) Hållit i en orm

( ) Trott att jag varit odödlig

( ) Kastat min telefon i vattnet

( ) Vaknat av att jag gråter

( ) Känt mig som ett får

( ) Haft läppstift

(x) Har gråtit i någons närvaro

( ) Älskar regn

(x) Önskar mig ett liv med en speciell person

( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan

(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll

( ) Har en studsmatta hemma

( ) Kysser med öppna ögon

( ) Gillar att städa

(x) Har varit lunarNörd

(x) Har gråtit av lycka

( ) Kan över tre språk (nöjer mig med svenska)

(/) Har bra självförtroende( inte bra men bättre än förr iaf)

( ) Tror att jorden går under snart

( ) Tror på gud

(/) Är en negativ jävel

(x) Drömt att jag varit död

( ) Har aldrig druckit öl

(/) Har en fobi mot människor som kommer nära(vissa)

(/) Trivs med min kropp(kunde ju va bättre)

( ) Har ätit kattmat

(/) Är dålig på att säga nej

( ) Avskyr matte

( ) Tycker om att spela piano

(/) Är en dagdrömmare

( ) Har varit på hultsfredsfestivalen

( ) Är vegetarian

(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet

(x) Hade gosedjur som liten

( ) Har förlorat en nära vän

( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar

( ) Ska flytta så snabbt som möjligt

( ) Äter ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.

( ) Skriver dikter eller andra texter

( ) Är emot abort (nej nej)

(/) Borstar aldrig håret( men sällan)

(x) Har/haft tandställning

(X) Faller nästan alltid för fel personer(tror fan de)

( ) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det

( ) Äter godis på skoltoaletterna

(/) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu

(/) Hatar mjölk

( ) Har haft tungan i någons öra

( ) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan (inte va ja vet)

( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet

( ) Sett på family guy

( ) Har gått/ska gå på bal

( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar

( ) Har snusat/snusar/testat att snusa

(x) Har rökt/röker/har testat att röka

(/) Verkligen hatar att gå till tandläkaren

( ) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick

( ) Har dansat på scen

(X) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd

( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta

(x) Älskar någons leende

(x) Har syskon

(x) Har druckit alkohol/dricker alkohol/har testat druckit alkohol

Av Emma - 5 april 2009 13:15

ja va ska man annat säga?
Red en tur med Ingalill o Anncatrin vid 11 å självklart så ska de börja regna precis klockan 11 :@ blää aja red iv'g iaf mot västmarken Vika va helt galen :S hon ville bara trava å busa å grejja på hela tiden :O men tillslut gav hon sig när hon insåg att hon inte kunde lyckas så bra med mej på ryggen. haha. aja kallt va de iaf. lr ja kom fram till att ja nog ä rätt sp förkyld, hade tshirt, och 2 tjocktröjor och vinter jackan :O å ändå frös ja. hmm mjo så va ja klädd i vinter när de va -15 men idag vade ju bara 0,8 så tror ja ä sjuk.

Aja äntligen hemma igen så va de bara att få av sig blötridbyxorna och långkallingarna som också va blöta å ta på sig lite myskläder så man blevvarm :)

Får se om ja rider linette i dag lr inte. just nu känns de inte som så. får väll se va de blir för väder sen. kan ju kasnke förhoppningsvis bli som igår med sol men tveksamt just nu. men men. :P
de visar sig va de blirr. :P


Av Emma - 3 april 2009 23:59

ja nyss hemkommen efter att ha vare borta hos broder några timmar och grattat han. =)
Pelle o Naimi kom förbi så då börja alla att surra så vart mkt surr sen gick pappa,pelle o thomas ut i köket och satte sig och börja dricka grogg å grejja på XD sen vart mamma så trött så hon och jag begav oss hemmåt så nu ligger ja här i sängen å ska väll snart sova, känner att ögona börjar bli trötta :P


Natti natti folket.

Av Emma - 2 april 2009 13:42

hmm ja igår va man väll inte på topp direkt, men man kan ju inte alltid vara de heller. man måste ju få ha en dålig dag å förr lr senare så kommer tankarna tillbaka å de börjar åter snurra i skallen och igår va en sån dag.
råkade väll kaskne säga för mkt mer än ja borde å inte snäst ifrån men ibland blir de bara så.

men de känns som att jag fick klarhet i vissa saker och så igår efter att skrive med Stefanie tack för de de betyder mkt :) <3

Idag så när ja vaknade så snurrade de väll lite fortfarande men nu har de ordnat upp sig och är bra :)



Av Emma - 1 april 2009 21:37

nä ingenting ä lätt finns massa beslut man måste ta om allt. Livet ä väll ingen dans på rosor de vet man ju iaf.

men motgångar möts av medgångar, lr hur är de man säger?? :S inte en aning XD haha


Tog en prommis med Svadil i dag upp till skogen skönt va de iaf :) varmt i solen. som vanligt hade man klätt på sig aldeles för mkt så de vart väldigt varmt. men övelevde ju iaf. :P sen satte jag mej och solade lite när ja kom tillbaka, skönt va de :)

Av Emma - 1 april 2009 17:17

ojojoj att folk bara orkar.

När de ha lugnat ner sig o allt då blir de fart på allt igen.

men men de finns väll nån mening med de också.
Om folk kunde ha sin egna uppfattning om andra och inte lyssna på vad allt å alla surrar om.

när vissa läser detta så vet ja att ni kommer att syfta på en sak på vissa personer men ja visst de kasnke ä lite så menat och därifrån ja fått de hela men inte bara.
visst ja säger inte att man inte ska tro lr lyssna på vad andra ha och säga om personer de SKA man göra. men man kan inte enbart göra de. man måste få ha sin egna uppfattning och lita på en person om man vill/kan. å de står ja för att ja gör just nu. så länge den personen inte gör mej personligen något så kan ja inte bara gå efter va andra säger/tycker/tänker.

För ja litar mera på mej själv va ja ha för "relation" ti en människa..


Du stuttade mej när ja inte va så pigg på livet,

 Du pratade med mej om problemet även fast ja inte ville

Du tvingade mej till de, du fick mej att förstå.

Du fick mej på bättre tankar och ja vågade chansa mera.
Du sa att man kan inte förlora något om man chansar,

men man ångrar sig om man inte gör de.

Du har betytt så mkt för mej, ja förstog de inte då men ja gör de nu. och jag hoppas att du förstår att du betytt och betyder mkt i mitt liv.

Ja struntar till stor del va andra säger för ja vet vart ja har dej iaf.

Och efter va du berättat för mej å gjort för mej kommer ja att försöka stötta dej så gott ja kan.
Tack för att du är min vän. <3



Detta kasnek riktar sig mera till en person men ni ska alla veta som är mina vänner ni betyder mycket ni också, skulle inte klara mej utan alla er <3

Av Emma - 1 april 2009 12:17

ja nu var de april då :O himmel.

hmm orka inte skriva så mkt ha skrive i bilddagboken nu så om igår.
Åkte Flisbil med Sofia :) skojj skojj.


Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards