Alla inlägg den 25 november 2012

Av Emma - 25 november 2012 19:40

Idag är de söndag, var på personalfest igår så man är inte på topp idag tyvärr! Men men plikten kallar ändå, de var bara att masa sig upp till stallet där vid tio. Tog ut svadil o red Wille på engång så de skulle bli gjort. Var riktigt skönt att komma ut ändå idag. Blev en kortare tur med lite trav men Wille har nog klurat på de dära med galoppen sen i måndags så helt plötsligt när ja skulle ha han att börja trava tog han galopp!! Några steg bara men ändå! Knas häst. Sen var han tok laddad resten av turen. :-)

Latat i soffan resten av dagen, sett två filmer med Johan falk, rätt bra filmer.
Sambon mår betydligt sämre idag han. Men men de är ju självförvållat iaf! Tråkigt bara de var just i dag hade ju tänkt haft en go midda o lite så har visst varit tillsammans 3 år idag :-) dock tror jag inte alls han kommer ihåg de :-( men men ska väll påminna han så han får lida lite extra! Ja jag är lite pain in the as!! ;-)

Av Emma - 25 november 2012 19:33

Fick inte med filmen i förra inlägget förstår inte hur jag ska göra?! Har laddat upp den men går ju inte välja den sen i inlägget :-S

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards