Alla inlägg den 8 december 2008

Av Emma - 8 december 2008 11:13

En jude och en Norrlänning satt i bastun då juden sa; jag ser att du också gjort en omskärelse.
Omskärelse sa norrlänningen, I Norrland kallas de för slitage.!




Den norska pojken drog av tjejen trosorna och såg att hon var rakad!
- Ikke noe ull utbrast han?

Flickan tittade på honom och sa;

- Ska du knulla eller virka?!


Av Emma - 8 december 2008 11:06

En brunett hade fått en buckla i bilen. En man gick förbi och ville driva lite med henne.

- Lägg dig på alla fyra och blås i avgasröret, så ska du se att bucklan rätar ut sig!

Brunetten blev eld och lågor o började blåsa. Då kom en brunett väninna förbi o undrade vad i helvete hon höll på med!
- Jag blåser för att räta ut bucklan fattar du väll!
Väninnan suckade, Fan du är ju korkad! Du har ju glömt att veva upp ena rutan!!

Hahah XD

Av Emma - 8 december 2008 11:04

En lastbilschaufför är ute på långkörning. Plötsligt får han se en nunna som står vid vägkanten och liftar. Han ställer sig på bromsarna, svänger in och stannar till.

- Får man åka med en bit? undrar nunnan.

- Ja det går bra. Men du får betala i natura.

- Ja, det är inget problem, svarade nunnan.

Så han satte helt sonika på nunnan bakifrån och allt var frid och fröjd.

Efter några mil försökte lastbilschauffören få igång konversationen.

- Så, vad heter du och vart är du påväg någonstans?

- Jag heter Roland och jag ska på maskerad...

Presentation


Här ha ni mej =)

Omröstning

Tycker du att min blogg något att läsa??
 Ja, jätte bra
 ja rätt så bra
 Kass/ om detta skriv kommentar!!
 Läggner / om detta skriv kommentar!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards